ברלין > היכן לישון?

באיזה אזור מומלץ ללון בברלין? בדירה או מלון?
ראשית, ברלין היא עיר גדולה ואין לה מרכז אחד ולכן קשה להמליץ על מקום ספציפי לישון בו. חפשו מקום באזור A שיהיה נגיש מבחינת תחבורה ציבורית.

אני ממליצה לכם תמיד לבדוק את מחירי המלונות ב – Booking מכיוון שלרב תמצאו שם מחירים זולים יותר מהמחירים המוצעים בסוכנויות השונות בארץ מהסיבה שבארץ מתמחרים את המחיר לאדם ואילו ב – Booking מתמחרים את המחיר לחדר ומהניסיון שלי זה יוצא יותר זול. אל תפחדו מהשפה האנגלית כיוון שניתן לשנות בתפריט העליון באתר (איפה שמופיע הדגל) את השפה לעברית.

באופן כללי, לתיירים "סטנדרטיים" ולמי שמגיע בפעם הראשונה לברלין, הייתי ממליצה לשכור מלון במזרח העיר – להלן כמה אופציות טובות:

> אזור Alexanderplatz מעולה מבחינת שופינג, תחבורה ונגישות – קצת פחות מבחינת חיי לילה

> האזור שבין Hackeschermarkt ולכיוון Rosenthaler Platz טוב גם הוא מבחינת תחבורה וגם נחמד מבחינת מסעדות, ברים וכו'.

> אזור Friedrichstrasse – אזור תחנת הרכבת (S) מעולה מבחינת תחבורה – עדיף לחפש משהו באזור התחנה ולא בצד של הרחוב שקרוב לקרוייצברג. אם אתם מעדיפים ללון באזור שיש בו יותר במסעדות ובתי קפה – חפשו מלון צפונה ומזרחה משם באזור Oranienburger strasse , Tucholskistrasse והסביבה – מבחינת מסעדות, ברים וכו' האזור נחמד ומלא חיים בקיץ.

ישנם תיירים אשר מעדיפים את מערב העיר המזכיר יותר את "אירופה הקלאסית" – ה-Ku'damm וסביבת Savignyplatz בפרט יכולים להוות אופציה טובה הן מבחינת קניות והן מבחינת נגישות.

משפחות עם ילדים או מי שרוצה לחוות חוויה אותנטית יותר יעדיפו אולי ללון בדירה – דירות נופש ניתן לחפש באתר Airbnb ׁׂ(השתמשו בלינק ותקבלו 18 יורו הנחה בהזמנת דירת נופש) או בקבוצות השונות בפייסבוק כגון: סאבלט ברלין-sublet berlin Germany . לאחרונה גיליתי שאפשר למצוא גם דירות נופש ב-Booking Apartments.

אזורים נחמדים לשכור בהן דירה:
> Kollwitzplatz או Helmholtzplatz באזור Prenzlauer Berg או Kastanienallee ואזור Zionskirchplatz בMitte הנם אזורים נעימים, בורגניים אך צעירים ומלאי מסעדות ובתי קפה.

> מי שמחפש אזור אלטרנטיבי וצעיר, מלא בחיי לילה מלאי מסיבות ובילויים אולי יעדיפו לשכור דירה ב – Friedrichshain באזור Simon Dach strasse.

2 מחשבות על “ברלין > היכן לישון?

  1. הי מאיה, אני מאוד נהנת לקרוא את האתר שלך:)
    קראתי את ההמלצות ועדיין לא מצליחה להתפקס לגמרי:)
    אני מתכננת להגיע לברלין לא ימים עם חברות. מחפשות אזור צעיר, כיפי, נגיש לאתרים מרכזיים, קניות ועם אופציה לבילויים.
    מה את ממליצה?

    אהבתי

    • תודה:)
      קשה לי להמליץ על אזור כיוון שזה מאוד אינדיבידואלי.
      עם זאת, אני חושבת שאזור תחנת הרכבת של פרידריכשטראסה יכול להיות אזור מוצלח מבחינת ההיבטים שציינת; האזור מציע נגישות מעולה לתחבורה ציבורית שתחבר אותך לכל חלקי העיר ובפרט לאזורים התיירותיים. חלק מהאזורים התיירותיים הם במרחק הליכה, קיימות אופציות לשופינג ברחוב עצמו וגם במרחק של 2 תחנות רכבת תוכלי להגיע לאלכסנדר פלץ ו/או לפוטסדאמר פלץ ובמרחק נסיעה של של כ10-12 דקות תגיעי לקודאם – בכל המקומות האלה תמצאי אפשרויות שופינג מגוונות.
      מבחינת מסעדות, בילויים וכו' – בסביבת התחנה וצפונה תמצאי מגוון מסעדות ובתי קפה, ניתן ללכת ברגל או לקחת טראם (תחנות ספורות)/רכבת (תחנה אחת) ולהגיע לאזור Oranienburger Tor – כל האזור מסביב; טוכולסקי שטראסה, אוגוסט שטראסה והסביבה מלא מסעדות, בתי קפה וברים נחמדים.
      אם את מחפשת אזור יותר הומה, צעיר, אלטרנטיבי יותר ומלא במועדונים וברים תוכלי לעלות על רכבת ולהגיע תוך כ-10 דקות לפרידריכסהיין (תחנת Warschauer Straße).

      שמעתי ממספר רב של אנשים שמלון לאונרדו החדש באזור תחנת הרכבת פרידריכשטראסה מוצלח ביותר (לא ביקרתי בו)

      אהבתי

כתיבת תגובה