ציפייה מרגשת

[עדכון לפוסט מה-25.11.2016]

נזכרתי שאתמול שכחתי לכתוב על אחד החלקים המרגשים ביותר בחג!

אדוונט קלנדר 

Advent calendar – מעין לוח שנה הכולל 24 ימים; החל מהראשון בדצמבר מחשבים את הימים עד לערב חג המולד. ניתן למצוא וריאציות שונות ללוח השנה, אך בד"כ הוא כולל "דלתות" קטנות שממוספרות מ-1 עד 24 ומאחורי כל "דלת" מסתתרת הפתעה קטנה. בכל יום פותחים את "הדלת" הרלוונטית עד לחג המולד.

בחנויות השונות תוכלו למצוא אין סוף אדוונט קלנדרים, האופציות המסחריות והנפוצות ביותר הן שוקולדים וממתקים, בחנויות הקוסמטיקה תמצאו לוחות שנה שכוללים דוגמיות של מוצרי קוסמטיקה, לוח שנה של לקים, לוחות שנה של בירות ומשקאות והשנה שמתי לב שקיים אדוונט קלנדר אפילו לכלבים! בשורה התחתונה, כל חברה מסחרית שמכבדת את עצמה מוציאה אדוונט קלנדר ממותג וממוסחר. כמובן שגרמנים אמיתיים יכינו אדוונט קלנדר מקורי ומיוחד לגמרי בעצמם (גם חנויות היצירה השונות מלאות שלל חומרי יצירה שמיועדים להכנת אדוונט קלנדר – אם תהיתם מה הם כל השקיקים/מדבקות/שקיות/בתי עץ וכו׳ שממוספרים מ1 עד 24 – זה בדיוק זה)

אדוונט קלנדר לחיות מחמד

כשרק הכרתי את כריסטיאן (בסוף נובמבר 2012), המתנה הראשונה שהוא נתן לי הייתה אדוונט קלנדר של מילקה, בהמשך קיבלתי ממנו אדוונט קלנדר שווה עם לקים מיניטוריים והוא קיבל ממני אדוונט קלנר של Hertha BSC – קבוצת הכדורגל האהובה עליו (שהוזמן במיוחד כחודשיים לפני המועד!) ובשנה אחרת אדוונט קלנדר DIY מלא מתנות קטנות וחמודות. ההתרגשות להתעורר בבוקר ולפתוח את "הדלת" הרלוונטית היא חוויה שלא ניתנת לתיאור (טוב נו, בסיטואציות מסויימות אני לגמרי מתנהגת כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים – אם אתם עוקבים קבועים אחרי הבלוג שלי זה לא צריך להפתיע אתכם)

השנה לא היה לי כוח להכין שום דבר ופשוט קנינו לעצמנו אדוונט קלנדר באיקאה*, כבר בתחילת אוקטובר (כדי שלא יגמר, כמו בשנה שעברה), בעיקר בציפייה לזכות בשובר קניה לרשת בסכום שווה**. כל אחד מאיתנו (חוץ מיונתן – אולי בשנה הבאה;) ) קיבל גם מההורים של כריסטיאן אדוונט קלנדר וכריסטיאן קיבל באיזו פגישה עסקית עוד אחד. אז כרגע מחכים להם בסלון הבית שלנו 5 אדוונט קלנדרים מלאים בשוקולד. מכיוון שאני בסוג של דיאטה (וכבר החלפתי קידומת!) השנה אני פחות מתרגשת מהעניין ולמעשה מהרהרת במחשבה ללכת ולקנות לעצמי אדוונט קלנדר שלא קשור באוכל… מחשבה קצת טיפשית כי בעצם אחד החלקים העיקריים באדוונט קלנדר הוא שמקבלים אותו ממישהו אחר.

לפני כשנה אמא שלי ביקרה אותנו בדיוק בתקופה הזאת של שנה וקניתי לה אדוונט קלנדר על מנת שתוכל לספור את הימים עד יום ההולדת שלה – 24.12!

אז מהרו כי יש לכם רק עוד כמה ימים להשיג לעצמכם (או לרמוז יפה למישהו ….) אדוונט קלנדר שווה ולתעורר כל בוקר בהתרגשות לפתוח את "הדלת" של אותו היום;)

*אם כבר הזכרתי את האדוונט קלנדר של איקאה – לפני כחודש נסעתי עם חברות לאיקאה והן החליטו לקנות לוח שנה אחד ולחלוק בו; למעשה באדוונט קלנדר של איקאה מסתתרים שוברים לקנייה בחנות והשוקולד מסביב הוא רק התירוץ. הן דיברו על כך שיפתחו את האריזה ברכב כשנצא מהחנות ויחפשו את השוברים – באותו הרגע לקחתי את העניין מאוד קשה והודעתי להן בצורה דיי נחרצת שהן פשוט הורסות את כל רוח החג ואיך יכול להיות שהן לא יפתחו כל דלת ביום המתאים… הן בסוף לא פתחו את האריזה ברכב אבל אני לגמרי בטוחה שהוא נפתח, כנראה גם נאכל והשוברים כבר היו בשימוש. אפילו שכחתי לשאול באיזה סכום הן זכו?;)
**סכום שווה – לפני שנה חברים שלנו זכו בשוברים בסך אלף יורו לקניות באיקאה!

הנה עוד כמה תמונות אווירה שמצאתי אצלי באינסטגרם כשחיפשתי תמונות של אדוונט קלנדר משנים קודמות

2 מחשבות על “ציפייה מרגשת

כתיבת תגובה